مرکز فروش سنگ فیروزه طبیعی خام

سنگ فیروزه طبیعی خام یکی از پرسودترین سنگ هایی است که در بازار این محصول، برای تجارت می توان انتخاب نمود. آیا از بهترین مرکز فروش سنگ فیروزه و قیمت روز این محصول برای تجارت شناختی دارید؟ آیا می دانید بهترین موقعیت های مکانی برای استخراج این نوع سنگ زینتی کجا هست و چگونه می توان نمونه های اصل و تقلبی آن را تشخیص داد؟

مرکز فروش سنگ فیروزه طبیعی خام

نشانه های یک سنگ فیروزه طبیعی چیست؟

نشانه های یک سنگ فیروزه طبیعی چیست؟ سنگ فیروزه طبیعی دارای طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا می باشد در ایران به این سنگ فیروزه می گویند ولی در کشور های خارجی به این سنگ زیبا و گران قیمت تورکویز میگویند.

استخراج سنگ فیروزه

همانطوری که اشاره شد سنگ فیروزه در معدن های کشورهای ایران آمریکا تبت و مصر وجود دارد این سنگ فیروزه طبیعی خام را پس از استخراج از این معادن به شرکت های تراشکاری حمل می کنند و در آنجا ناخالصیهای سنگ را گرفته و از  این سنگ زیبا در تهیه انگشتر گردنبند و آویز استفاده می‌کنند این سنگ ها دارای رنگ فیروزه ای خالص و یا اینکه دارای رگه هایی از رنگ های مشکی تا طلایی هستند. و به نامهای شجری و عجمی مشهور هستند.

سنگ فیروزه نیشابوری

در ایران چندین معادن وجود دارد که سنگ فیروزه را از آنها استخراج می کنند و هر کدام از این سنگ ها دارای ارزش متفاوتی نسبت به سنگهای فیروزه در معادن مختلف دارد مثلاً سنگ فیروزه نیشابور خالص تر بوده و نسبت به سنگ فیروزه دامغان و کرمان از ارزش بیشتری برخوردار است به همین دلیل فروشندگان اغلب سعی می کنند سنگ فیروزه کرمان یا دامغان را به جای سنگ فیروزه نیشابور بفروشند بنابراین باید هنگام خرید سنگ فیروزه نیشابور از فروشنده درخواست شناسنامه اصلی سنگ را داشته باشیم.

ویژگی سنگ فیروزه طبیعی

یکی از ویژگی‌های مهم سنگ فیروزه طبیعی مقاومت این سنگ در مقابل خط و خش است یعنی اینکه اگر روی سنگ را با سوزنی خط بیندازیم روی سنگ خط نمی افتد  و خراش ایجاد نمی‌شود حتی با سنگ فیروزه اصل می‌توانیم روی شیشه خط بیندازیم رنگ سنگ فیروزه طبیعی معمولاً کمی مات است و طیف رنگی که سنگ فیروزه دارد از آبی کمرنگ تا آبی مایل به سبز و یا حتی سبز مایل به زرد می باشد. اگر بخواهیم بدانیم که رنگ سنگ فیروزه ما طبیعی است یا نه کافیست که سنگ را در معرض نور آفتاب قرار دهیم اگر رنگ سبز فیروزه تغییر کرد و به رنگ دیگری تبدیل شد سنگ فیروزه ما اصل نیست.

پخش مستقیم سنگ فیروزه نیشابوری

پخش مستقیم سنگ فیروزه نیشابوری سنگهای زینتی مخصوصاً سنگ فیروزه از محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد برخوردار است به همین دلیل شرکت تجاری ما توانایی ارائه انواع سنگهای زینتی مخصوصاً سنگ فیروزه نیشابور را دارا می باشد شما مشتریان عزیز می توانید ضمن اطمینان از اصل بودن سنگ های طبیعی این محصول زیبا و زینتی را در هر ساعت از شبانه روز از طریق سایت و یا تماس تلفنی سفارش داده تا در کمترین زمان ممکن سنگ اصل را تقدیم شما مشتریان عزیز نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما