مرکز فروش سنگ فیروزه عجمی اصل

 اگر از گذشته تا کنون به صنعت جواهر سازی و انگشتر سازی نگاه کنیم و از متخصصین این حوزه در مورد گران بها ترین و زیباترین و محبوب ترین سنگ های حوزه جواهر سازی و انگشتر سازی سوال کنیم بدون شک سنگ فیروزه بیشترین تعداد جوابی است که دریافت می کنیم. سنگ فیروزه عجمی نیز با توجه به خصلت و ویژگی های خاص خود یک نمونه بسیار زیبا از انواع مختلف سنگ های فیروزه به شمار می‌رود.

مرکز فروش سنگ فیروزه عجمی اصل

معرفی بهترین نمونه سنگ فیروزه عجمی

معرفی بهترین نمونه سنگ فیروزه عجمی از گذشته های بسیار دور که به زمان پادشاهان هزاران سال پیش بر می گردد تا به همین امروز بشر همواره از فیروزه و انواع مختلف سنگ های فیروزه استفاده می کرده است و در طب سنتی ایران و بسیاری از کشورهای آسیای میانه نیز فواید بسیار جالبی برای انواع مختلف سنگهای فیروزه ذکر شده است که دین اسلام با صحه گذاشتن بر تمامی این فواید سعی در فرهنگ سازی در زمینه استفاده از این سنگ زیبا و گران بها داشته است.
با توجه به چنین پشتوانه ی قوی که با فرهنگ و آداب و رسوم و دین مردم ایران در یک سو بوده است امروزه سنگ فیروزه نه تنها در ایران و در میان مسلمانان ایرانی بلکه در تمام دنیا به عنوان یکی از محبوب ترین سنگ های زینتی مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی سنگ فیروزه اصل در دو دسته ی عمده ی فیروزه عجمی و سنگ فیروزه شجری تقسیم بندی می شود که تفاوت این دو نوع سنگ در نقش و نگاره ها و خطوط و برجستگی های روی سطوح مختلف این دو نوع سنگ فیروزه می باشد که سنگ فیروزه ی شجری دارای مقداری خط و نقش کاذب بر روی سطوح خود است اما سنگ فیروزه عجمی به طور یک دست و یکنواخت، عاری از هرگونه ناخالصی و نقش و نگاره می باشد.
به طور معمول بهترین کیفیت سنگ های فیروزه عجمی مربوط به معادن شهر نیشابور می باشد که بیش ترین استخراج سنگ فیروزه عجمی را نیز در ایران در اختیار دارد.
رنگ سطح یک فیروزه عجمی درجه یک و با کیفیت هم معمولاً مات و آبی تیره یا سبز خاکستری می باشد که هرچه ماتی و تیرگی رنگ فیروزه عجمی بیش تر شود نشانه ی کیفیت و مقاومت بالای سنگ می باشد.

خرید بهترین سنگ فیروزه اصل

خرید بهترین سنگ فیروزه اصل سایت فروش آنلاین ما با کسب سال ها تجربه در زمینه ی تولید و توزیع فیروزه عجمی نیشابور می ‌تواند به عنوان یک مرجع معتبر برای تهیه ی بهترین سنگ های فیروزه اصل مد نظر شما مورد استفاده قرار بگیرد تا شما بتوانید بدون داشتن هیچ گونه دغدغه ای در زمینه ی کیفیت و قیمت این محصول، مناسب ترین سنگ فیروزه اصل را مطابق با سلیقه خود تهیه کنید.

هم چنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه قیمت سنگ فیروزه عجمی و شرایط و نحوه تهیه این محصول با کارشناسان و بخش پشتیبانی سایت ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما