مرکز فروش سنگ فیروزه مرغوب خام

مرکز فروش سنگ فیروزه مرغوب خام تمام تلاش خود را به کار می برد، تا با ارائه محصولی با کیفیت بازار داخلی و خارجی را به دست بگیرد، زیبایی چشمگیرش و ویژگی های منحصر به فردش باعث جذب مشتری شده است. این سنگ بیشتر جنبه تزئینات دارد و برای ساخت انواع زیورآلات پر کاربرد می باشد. برای شناخت و خرید این محصول با همراه باشید.

مرکز فروش سنگ فیروزه مرغوب خام

تعمیر سنگ فیروزه روغن خورده

تعمیر سنگ فیروزه روغن خورده

چربی و روغن ها انرژی سنگ را می گیرند، و آن را مات و کدر می کند، با شارژ فیروزه می توان امید به زنده کردن فیروز را داشت، ولی همیشه توصیه می شود، در حین آشپزی و پخت و پز انگشترهای های فیروزه را از دست خود خارج کنید، سنگ فیروزه ای خاصیت جذب روغن دارد، و در مجاورت روغن تغییر رنگ می دهد. برای تعمیر و نگهداری آن به نکات زیر توجه کنید؛

  • شما می توانید سنگ فیروزه خود را با پودر ماشین لباس شویی و آب گرم شستشو دهید، و همچنین بدون کلر آن را تمیز کنید، توجه نمائید که حرارت پیش از حد می تواند به این سنگ آسیب برساند، و در هنگام خشک کردن سنگ باید به آن توجه کنید.
  • واکس زدن به سنگ فیروزه زنده که به رزین کاری فیروزه معروف است، برای احیای سنگ فیروزه از مواد شیمیایی مخصوص استفاده می کنند. این روش در صنعت سنگهای زینتی، به عنوان یک روش مدرن شناخته می‌شود.
  • پیشگیری از آسیب دیدن فیروزه و تغییر رنگ آن می توان بهترین روش برای نگهداری از فیروز باشد‌، چرا که ممکن است روش های زنده سازی سنگ فیروزه برای شما عمل نکند و نتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

 

.

بازار پخش سنگ فیروزه زنده مرغوب

بازار پخش سنگ فیروزه زنده مرغوب

بازار پخش فیروزه مرغوب با ارائه محصولی با کیفیت توانسته پخش زنجیره ای این محصول را به دست بگیرد، کیفیت بالا و قیمت مناسبش باعث افزایش فروش شده است. در هنگام خرید خرید این سنگ به اصل و تقلبی بودن آن توجه کنید، این سنگ طرفداران بسیاری دارد، تشخیص فیروزه اصل کار دشوار و به افراد حرفه ای نیاز دارد، کارشناسان حرفه ای با نگاه کردن رنگ و جلا و رگه های آن از اصل و تقلبی بودن آن پی می برند، در گذشته برای تشخیص انواع کیفیت این محصول از نامرغوب آن را بر روی برنج دم کرده قرار می دادند، در صورتی که رنگ آن ثابت می ماند، اصل و در غیر این صورت تقلبی بود، برای خرید به صورت عمده مقداری از آن را می سوزاند، اگر به صورت خمیری شد، تقلبی و اگر به صورت خاکستر شد، اصل می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی نحوه ی تشخیص آن بسیار راحت شده است،

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما