مرکز فروش سنگ فیروزه مرغوب

مرکز فروش سنگ فیروزه مرغوب این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار متقاضیان قرار داده تا آنها با این نوع محصول آشنا شده و اقدام به خرید کنند. مراکز فروش زیادی در کشور مشغول به تهیه و تولید انواع سنگ های فیروزه مرغوب هستند. و با فروش ویژه خریداران را تشویق به خرید می کنند. برای تهیه این محصول می توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی اقدام کنید. قیمت این محصول در بازار ثابت نیست.

مرکز فروش سنگ فیروزه مرغوب

معرفی مرغوب ترین نوع سنگ فیروزه

معرفی مرغوب ترین نوع سنگ فیروزه سنگ فیروزه به عنوان یکی از قدیمی ترین سنگهایی است که از آن برای درست کردن انواع جواهرات مثل گردنبند، دستبند، انگشتر و غیره… استفاده می کنند. رنگ این نوع سنگ ها بیشتر به رنگ آبی فیروزه ای و یا سبز مایل به آبی است و این به خاطر وجود عنصر مس و آهن درون این سنگ ها است. و حالا به معرفی مرغوب ترین نو‌ع سنگ فیروزه در ایران می پردازیم. فیروزه نیشابور چه در ایران و چه در کل دنیا شهرت جهانی دارد .

معدن این سنگ سالهای زیادی  است که از آن بهره برداری می کنند. در گذشته اعتقاد بر این بود که فیروزه آبی نقش آسمان و فیروزه سبز نقش زمین را دارد. بهترین نوع سنگ فیروزه سنگی است که در نزدیکی سطح زمین وجود دارد. فیروزه نیشابور جزء بهترین و مرغوب ترین این نوع سنگ ها است. انواع سنگ های برداشت شده فیروزه اصل شهر نیشابور شامل؛ فیروزه شجری ، فیروزه عجمی ، فیروزه طرح عنکبوتی و غیره… را شامل می شود. فیروزه نیشابور رتبه اول در دنیا را دارد. 

بازار خرید سنگ فیروزه زنده

بازار خرید سنگ فیروزه زنده بازار خرید سنگ فیروزه زنده در بیشتر مناطق کشور فعال است. تولید کنندگان اکثر تولیدات خود را در بازار با قیمتی مناسب و کیفیت بالا در اختیار خریداران قرار می دهد تا آنها با این نوع محصول آشنا شده و اقدام به خرید کنند. برای تشویق خریداران به خرید این محصول تولید کنندگان طرح فروش ویژه را اجرا کرده و سنگ فیروزه را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهد.

سنگ فیروزه تنها سنگ زنده دنیا است که نسبت به عوامل محیطی واکنش نشان می دهد. به عنوان مثال سنگی که رنگ آن آبی لاجوردی است به عنوان سنگ زنده شناخته شده ولی اگر تغییر رنگ داد و به سبز تیره و کدر تبدیل شد به آن سنگ مرده می گویند. فیروزه زنده  نیشابور جزء بهترین نوع فیروزه در کل دنیا است. صادرات این نوع سنگ ها بیشتر به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس انجام می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما