مرکز فروش فیروزه اصل طبیعی

فیروزه اصل از جمله سنگ های آذرین است که علاوه بر تزئینی بودن دارای خواص ارزشمندی بوده و در تمام دنیا مورد توجه همه می باشد. مرکز فروش آن نیز با شناختی که از این عرصه دارد و با شناسایی نمونه های اصیل و طبیعی به عرضه آنها در طیف های متنوع و رفع نیاز تمامی مشتریان می پردازد.

مرکز فروش فیروزه اصل طبیعی

فواید فیروزه در تسکین بیماری روحی

فواید فیروزه در تسکین بیماری روحی فواید فیروزه اصل طبیعی در تسکین بیماری روحی شامل موارد زیر می باشد:

  • فیروزه برطرف کننده بیماری های روحی روانی و عصبی است که اضطراب و افسردگی را درمان می کند، همچنین باعث شادی و نشاط شده و انرژی بخش می باشد.
  • این سنگ اعتماد به نفس را بالا برده و با جذب نیروی مثبت ارتعاشات منفی و آشفتگی را دور می کند لذا کابوس های شبانه را نیز برطرف می کند.
  • سنگ فیروزه آرامش بخش و راه اندازی نیروها و چاکراهای انسان را بر عهده داشته و صلح، آرامش، عشق، دوستی و صداقت را به فرد می بخشد.
  • چشم زخم، حوادث و بلایا را رفع نموده و دور کننده فقر بوده است.
  • علاوه بر آن در رفع بسیاری از بیماری های جسمی نیز موثر واقع شده و لذا انواع بیماری های معده، سردرد و میگرن را درمان می کند.
  • درمان کننده دردهای عضلانی و استخوانی بوده و یبوست، بادقت و درد ریح را نیز برطرف می کند.
  • درمان کننده جنون، درد اعضاء، صرع، سنگ کلیه، بیماری طحال و … است.
  • از نظر دینی همانگونه که در روایات و آیات عنوان شده این سنگ در استجابت دعا، فتح و پیروزی و دوری از بیماری ها موثر واقع شده است.

خرید مستقیم فیروزه زنده اصل

خرید مستقیم فیروزه زنده اصل خرید مستقیم فیروزه زنده اصل بسیار باصرفه و ارزان است چون با حذف واسطه ها می توان آن را با مناسب ترین نرخ و همچنین به صورت عمده خریداری نمود. سنگ فیروزه بسته به ناخالصی هایی که در آن وجود دارد دارای رنگ های آبی، سبز و زرد در دو نوع رگه دار و بدون رگه می باشد.

سنگ فیروزه در صورتی که بدون ناخالصی و فاقد رگه و دارای رنگ آبی و یکدست باشد قیمت های بالاتری دارد مانند فیروزه نیشابور،  همچنین هر چه رگه و ناخالصی آن بیشتر باشد ارزانتر است و لذا ارزانترین این سنگ نیز نمونه های زرد می باشد.

فیروزه از جمله سنگ های آذرین بوده و در زمانی که استخراج می شود نرم بوده و بعد از فرآوری چنان سخت می شود که با کشیدن آن بر روی شیشه در آن خراش ایجاد می شود. همچنین از این سنگ باید به خوبی نگهداری شود و باید توجه کرد آن را در معرض آب داغ، آب کلردار، مواد آرایشی، شیمیایی، چربی و … قرار نگیرد چون جلا و نیروی خود را از دست خواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما