مرکز فروش فیروزه خام کرمان

قدمت فیروزه به عنوان یک سنگ گران قیمت به حدود سه هزار سال پیش باز می گردد،معمولا وقتی نام فیروزه به میان می آید اکثر مردم فیروزه نیشابور را به خاطر می آورند اما ما در این مطلب به یکی از با کیفیت ترین فیروزه ها که رقیب اصلی فیروزه ی نیشابور است یعنی فیروزه کرمان می پردازیم.

مرکز فروش فیروزه خام کرمان

خواص فیروزه کرمان چیست؟

خواص فیروزه کرمان چیست؟ فیروزه شاید بدون هیچ اغراقی در اکثر نقاط دنیا در بین ده سنگ برتر و پرطرفدار زینتی باشد،همان طور که گفتیم اگرچه فیروزه ی نیشابور به عنوان یک برند جهانی در زمینه ی سنگ های زینتی جایگاهی ویژه دارد اما حقیقت آن است که فیروزه خام کرمان به مراتب کیفیتی بسیار خوب دارد و می توان گفت که از نظر کیفی اصلی ترین گزینه قابل مقایسه با فیروزه نیشابور است.

 خواصی که برای سنگ فیروزه کرمان می توان ذکر کرد عبارت اند از:

  • رنگ آبی نسبتا براق این سنگ باعث ایجاد انتقال حس اعتماد به نفس در استفاده کننده می شود.
  •  از دیدگاه روانشناسی نوع رنگ آبی روشن فیروزه کرمان باعث ایجاد و انتقال حس آرامش به افراد مختلف می شود.
  • این سنگ علاوه بر استفاده در جواهرات در دکور و زیباسازی فضاهای مختلف جایگاهی خاص دارد.
  • یکی از خواص مهم این سنگ این است که با طیف گسترده ای از رنگ ها قابلیت هماهنگ شدن دارد.
  • رنگ فیروزه ی کرمان به گونه ای است که مخصوصا در فضاهای کوچک و تنگ، حس آزادی و خنکی بیشتری منتقل می کند.
  • در احادیث اسلامی فیروزه از سنگ های بسیار محبوب است و استجابت دعا از ویژگی های پر تکرار است که برای این سنگ ذکر شده است.

بازار خرید سنگ فیروزه احیا شده

بازار خرید سنگ فیروزه احیا شده سنگ فیروزه دقیقا به همان اندازه که محبوب و زیبا و پر خاصیت است بسیار حساس است و شرایط نگه داری خاصی می طلبد، به عنوان مثال اگر سنگ فیروزه به مدت طولانی در معرض نور خورشید باشد رنگ خود را از دست می دهد یا در صورت چرب شدن و شسته شدن با مواد شوینده، احتمال تخریب آن بسیار بالا می رود  و اصطلاحا گفته می شود که سنگ فیروزه مرده است.

جالب است که بدانید که روش های مختلفی از جمله پاکسازی و واکس و رزین کاری وجود دارند که باعث افزایش کیفیت و ایجاد سنگ فیروزه احیا شده می شوند،احیای این سنگ توسط متخصصین به شکلی کاملا حرفه ای و خوش کیفیت انجام می شود،اگر شما مخاطب گرامی در پی خرید این محصول از بازار  فیروزه احیا شده هستید،می توانید با مراجعه به سایت ما محصول مورد نظر خود را با قیمت و کیفیت مناسب تری خریداری نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما