مرکز فروش فیروزه درشت عجمی

فیروزه درشت عجمی نوعی سنگ فبروزه نیشابور میباشد که از صخره های به جامانده از فعالیت های آتش فشانی در سال های بسیار دور به دست می آیند.

این سنگ دارای رنگ آبی زیباو سیر بوده و هیچ گونه ناخالصی در خود ندارد،و در بازار جزء گران قیمت ترین و کمیاب ترین فیروزه ها میباشد.این سنگ در ساخت انواع زیورآلات و اشیای قیمتی و باارزش کاربرد فراوانی دارد.

مرکز فروش فیروزه درشت عجمی

کاربرد انواع فیروزه درشت عجمی

کاربرد انواع فیروزه درشت عجمی سنگ فیروزه درشت عجمی،این سنگ باارزش و گران قیمت از فسفات آلومینیوم و مس تحت تاثیر محلول های اسیدی در معادن تشکیل شده است.بهترین مناطق برای به وجود آمدن این نوع سنگ ها مناطق خشک وصخره های به جا مانده از فعالیت های آتش فشانی طی سالهای بسیار طولانی میباشد.این سنگ ها بعد از استخراج از معادن به وسیله دستگاه برش و زیر نظر افراد مجرب به قطعات کوچک تر تبدیل و سپس تراشکاری میشوند.

فیروزه عجمی دارای بافتی متخلخل و مانند اسفنج میباشد،اما هرچه میزان تخلخل کمتر باشد، فیروزه درصد خلوص بیشتر و در واقع کیفیت بالاتری دارد.هرجه درصد خلوص بالا باشد استحکام و مقاومت آن بالاتر،ترک و شکست خوردگی در برابر عوامل آسیب رسان کمتر میشود.

این نوع سنگ دارای رنگ های متفاوت زیبا میباشد که دلیل این تعدد رنگ ها به علت نسبت فلز آهن به فلز مس است.وجود رگه های رنگی درون این سنگ ها زیبایی آن ها را دو چندان کرده است.

علاوه بر زیبایی چشمگیر و کاربرد در ساخت زیورآلات،جواهرات گران قیمت و اشیای قیمتی دارای خواص درمانی برای بدن میباشد.فیروزه خالص متعادل کننده و شفا بخش احساسات و تسکین روانی میباشد،و باعث آرامش بیشتر ذهن و افکار میشود.این سنگ هرچه در تماس مستقیم با بدن قرار گیرد خواص و تاثیر بهتر و سریعتر به بدن منتقل میشود.

تولیدی فیروزه درست عجمی

تولیدی فیروزه درست عجمی سنگ های فیروزه نیشابوری بعد از استخراج از معادن در اختیار افراد مجرب در کارگاه تولیدی فیروزه قرار میگیرند و بعد از انجام عملیات تراشکاری بر روی آن ها آماده فروش به تجار و پخش سنگ فیروزه به بازار میشوند.فروش این نوع سنگ های گران قیمت از طریق نمایندگی های فروش در هر شهر انجام میشود.

در انتخاب این سنگ قیمتی باید دقت و مهارت کافی داشت یا از یک فرد ماهر در این زمینه کمک گرفت،تا بتوان انواع فیروزه و فیروزه اصل را از فیروزه تقلبی تشخیص داد.متاسفانه برخی سود جویان در بازار فروش سنگ،فیروزه تقلبی و بی کیفیت را به جای فیروزه اصل و با قیمت هنگفت به مشتری میفروشند.

برای خرید این سنگ با ارزش و قیمتی میتوان به فروشگاه های فروش زیورآلات و یا جواهر فروشی ها مراجعه کرد و یا از طریق سایت های معتبر که مطمئن به اصل بودن محصولات باشیم میتوانیم خریداری کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما