مرکز فروش فیروزه شجری اصل

فیروزه شجری اصل، در شهرهای نیشابور، دامغان و کرمان یافت می شود.اما دربین این معادن، معدن سنگ فیروزه نیشابور از لحاظ کیفیت بالاتر از معادن دامغان و کرمان است و شهرت جهانی دارد وهر ساله به کشورهای خارجی صادر می شود.

درگذشته، سنگ فیروزه را نماد عشق می دانستند و معتقد بودند که خیلی از بیماری ها مانند سردرد، تپش قلب، مشکلات چشمی را با در دست داشتن انگشتر فیروزه یا به صورت آویز بر گردن درمان می کردند.

مرکز فروش فیروزه شجری اصل

همه چیز درباره فیروزه شجری

همه چیز درباره فیروزه شجری سطح سنگ فیروزه شجری یکنواخت نیست و دارای رگه های طلایی یا سیاه می باشد.سنگ فیروزه ای که رگه های طلایی داشته باشد از لحاظ قیمت گرانتر می باشد.

فیروزه شجری، علاوه براین که در صنعت جواهرسازی استفاده می شود، در صنایع دستی نیز بر روی ظروف، کاربرد زیبایی دارد.البته قیمت این ظروف نقره، که با سنگ فیروزه تزئین شده است، بسیار بالا است و بیشتر جنبه صادراتی دارد.

فیروزه شجری نیشابور، در میان فیروزه های شجری مستحکم تر و با کیفیت تر است.فیروزه را به شکل های کروی و بیضی برش می زنند و رویه سطح آن را با نقش و نگارهایی مانند درخت ،کوه وغیره، تراش می دهند که زیبایی چشم گیری به فیروزه می دهد.

فیروزه نسبت به کلیه سنگ های قیمتی دیگر، نیاز بیشتر به مراقبت دارد تا آسیب نبیند و رنگ نبازد.نسبت به موادهای شوینده و عطر و ادکلن بسیار حساس می باشد چون این مواد برپایه الکل و مواد شیمیایی بوده اثر بدی بر رنگ فیروزه می گذارد.پس همیشه سنگ فیروزه را ازاین مواد دور نگه داریم.

بازار خرید بهترین فیروزه اصل

بازار خرید بهترین فیروزه اصل برای خرید فیروزه اصل، باید به نمایندگی های معتبر مراجعه کرد تا چگونگی اصل وتقلبی بودن سنگ فیروزه مطمئن شد.

امروزه عده ای سودجو، سنگ فیروزه تقلبی را که از پلاستیک فشرده درست شده است را به عنوان سنگ فیروزه اصل، با قیمت بالا می فروشند و کسانی که هیچ اطلاعی ندارند در برابر این همه مبلغ ، سنگ فیروزه تقلبی را،  تحویل می گیرند.

برای پیش نیامدن چنین اتفاق هایی باید از سایت ها ونمایندگی هایی که قابل اعتماد هستند خرید کرد که در کنار سنگ فیروزه برچسب ضمانت و شناسنامه سنگ فیروزه را ارائه کنند که اگر فروشنده ای محصول را ضمانت نکرد و شناسنامه را ضمیمه فاکتور فروش نکرد باید به اصل بودن سنگ فیروزه شک کرد.

معمولا به فروشندگانی که خود سهام دار معدن سنگ فیروزه باشند بیشتر می توان اعتماد کرد.با مراجعه به سایت معدن نیشابور می توان شرکت های وابسته به معدن که سهامدار سنگ هستند را از این طریق پیدا کرد و با خیالی راحت خرید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما