مرکز فروش فیروزه صنعتی درجه یک

فیروزه از جمله کانی های مورد استفاده در صنعت جواهر سازی است ولی در صورت درخواست مشتری جهت پایین آوردن قیمت تولید این جواهرات فیروزه صنعتی برای این کار استفاده میشود.

مرکز فروش فیروزه صنعتی درجه یک

تشخیص کیفیت سنگ فیروزه صنعتی

تشخیص کیفیت سنگ فیروزه صنعتی

با توجه به کمیاب بودن فیروزه اصل و بالابودن قیمت آن گاهی اوقات فقط جهت استفاده از زیبایی این محصول و جنبه زینتی آن، از نوع صنعتی آن برای ساخت جواهر استفاده می شود نوع صنعتی آن عموما از پودرفشرده  فیروزه پلاستیک فشرده رنگ زده شده ویا پلیمر استفاده میشود، در این مواقع جنبه درمانی این سنگ مد نظر نبوده و بیشتر جنبه تزیینی دارد.

فیروزه صنعتی نیز خود دارای کیفیت های متفاوتی است و بسته به مواد به کار رفته در آن دارای مرغوبیت های متفاوتی است، باید مواد اولیه استفاده شده در این محصول از نوع مواد مرغوب و از لحاظ رنگ به رنگ کانی فیروزه نزدیک باشد و مقاومت بالایی داشته باشد و تغییر رنگ ندهد، ودر نگاه اول صنعتی بودن این محصول قابل تشخیص نباشد.

معمولا نوع صنعتی این کانی از مواد پلیمری تهیه میشود و نحوه تولید و مواد اولیه آن به گونه ای است که شباهت خیلی نزدیکی به نوع طبیعی آن دارد و در بیشتر مواقع شناخت اصل بودن آن حتی برای افراد حرفه ای هم مشکل می شود.

و فقط با آزمون و خطا می توانند به طبیعی ویا صنعتی بودن آن پی ببرند، نوع صنعتی این کانی قیمتی نازلتر از نوع طبیعی آن داشته مخصوصا اگر از نوع پلاستیک فشرده باشد.

فیروزه صنعتی درجه یک که از پودر این کانی تهیه شده باشد قیمتی بالاتر دارد.

بازار پخش فیروزه رنگ خورده

بازار پخش فیروزه رنگ خورده

به دلیل کمیاب بودن کانی فیروزه و قیمت بالای آن از روش های مختلفی برای تهیه نوع زینتی آن استفاده می کنند، یکی از این روش ها رنگ کردن سنگ ها که نوعی فیروزه رنگ خورده است استفاده می کنند و بازار فروش این محصولات به دلیل قیمت مناسب آن و دردسترس بودن آن و زیبایی بسیار خوب بوده و در کارگاه ها و کارخانه های تولید آن این محصول تولید و سپس از طریق نمایندگی فروش این محصولات با قیمتی مناسب روانه بازار شده و در اختیار مصرف کنندگان و جواهر سازان قرار می گیرد.

پخش فیروزه رنگ خورده همچنین از طریق فروشگاه های اینترنتی در قالب سنگ و جواهرات به مشتری عرضه میشود و خریدار در صورتیکه به مراکز فروش این کانی دسترسی نداشته باشد می تواند با مراجعه به این وب سایت ها اقدام به خرید کالای مورد نظر از میان تنوع تولیدات کرده و کالای مورد نظر را در اقصی نقاط ایران تحویل بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما