مرکز فروش فیروزه طبیعی ایرانی

سنگ فیروزه ایرانی یک نوع سنگ قیمتی و با ارزش است. سنگ فیروزه اصل ایرانی هم بسیار زیباست و هم خواص درمانی هم دارد. خرید فیروزه اصل ایرانی شاید برای شما گران تمام شود ولی در مقابل ارزش هایی که دارد واقعا قیمت آن چیزی به حساب نمی آید. از خواص درمانی سنگ فیروزه می توان به تقویت چشم، درمان گلودرد و… اشاره کرد. فیروزه اصل ایرانی از ارزش بالایی برخوردار است. 

مرکز فروش فیروزه طبیعی ایرانی

چرا سنگ فیروزه را احیا می کنند؟

چرا سنگ فیروزه را احیا می کنند؟ سنگ فیروزه اصل ایرانی یک نوع سنگ شگفت انگیز است که خاصیت ها و ویژگی فراوانی دارد که آدم واقعا با شنیدن آن ها شگفت زده می‌شود. با همه این ها این سنگ از قیمت مناسبی هم برای خرید برخوردار است و مردم در تهیه کردن این سنگ دچار مشکل نمی‌شوند. البته باید در خرید آن دقت کنیم که سنگی که می‌خریم قلابی نباشد. سنگ فیروزه اصل ایرانی گاهی وقت ها در مقابل تاثیرات حرارت بالا، مواد شیمیایی مختلف، آب داغ و… قرار می گیرند و زیبایی خود را از دست می دهند.
برای اینکه این سنگ دوباره خاصیت خود را به دست بیاورد آن را احیا می کنند شاید کلمه احیا کمی برای شما تعجب آور باشد. ولی احیای سنگ فیروزه اصل ایرانی به چند روش مختلف انجام می شود. که برخی از این روش ها بسیار ساده اند که می‌توان برخی از این روش ها را در خانه انجام داد. یکی از روش های احیای این سنگ این است که شما مقدار پودر لباس شویی، مقداری کلر و مقداری آب گرم تصفیه شده تهیه کنید. مواظب باشید که حرارت زیاد می تواند به این سنگ آسیب برساند. در خشک کردن آن دقت کنید.
یکی دیگر از روش های احیای سنگ فیروزه که شما می‌توانید در خانه هم آن را انجام دهید واکس زدن می باشد. در اصطلاح به این کار رزین کاری هم گفته می شود. در اینجا نیز برای اینکه سنگ فیروزه به حالت قبلی خود برگردد از مواد شیمایی مخصوص استفاده می شود. البته این روش در سنگ های زینتی یک نوع روش مدرن به حساب می آید. 

بازار خرید فیروزه اصل ایرانی

بازار خرید فیروزه اصل ایرانی سنگ فیروزه اصل ایرانی یک نوع سنگ زیبا و با ارزش هست که در بدلیجات ها و طلافروشی و… به فروش می رسد. البته بعضی از انواع سنگ فیروزه در بازار کم یاب اند و خیلی کم پیدا می شوند. ولی برخی دیگر از این سنگ هارا شما می‌توانید به راحتی در بازار پیدا کنید. از سنگ فیروزه اصل ایرانی بر روی انگشتر هم استفاده میکنند که این انگشتر ها هم خواهان زیادی دارند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما