مرکز پخش سنگ فیروزه طبیعی

مرکز پخش سنگ فیروزه طبیعی از جمله مراکز معتبر و شناخته شده ای است که انواع مختلفی از سنگ های فیروزه را به جهانیان عرضه می نماید. در این مرکز انواع سنگ فیروزه اصل در اندازه ها و فرم های مختلفی در اختیار متقاضیان قرار داده می شود تا بر اساس میل، نظر و سلیقه شخصی خود نمونه مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

مرکز پخش سنگ فیروزه طبیعی

کیفیت انواع سنگ فیروزه طبیعی

کیفیت انواع سنگ فیروزه طبیعی

کیفیت انواع سنگ فیروزه، ارتباط مستقیمی با میزان تراکم و فشردگی و نوع کانی های موجود در این نوع سنگ دارد که این مسئله نیز متأثر از محل قرار گرفتن معدن سنگ های فیروزه می باشد.

اما کسی که به عنوان مشتری قصد خرید این نوع سنگ ها را دارد از این مسائل سر در نمی آورد و سنگ را بیشتر از روی ویژگی های ظاهری آن خریداری می نماید.

به این گروه از افراد باید بگوییم که فیروزه های با کیفیت معمولا رگه های قهوه ای رنگ کمتری دارند، به این معنی که هرچه میزان رگه های موجود در سنگ فیروزه، کمتر باشد درجه خلوص آن بیشتر بوده و ارزش بیشتری دارد.

علت این امر نیز این است که این رگه ها ناخالصی هایی از جنس سنگ های متخلخل معمولی هستند که هنگام کنده شدن فیروزه از بستر خود همراه با آن جدا شده و جزء جدایی ناپذیر آن ها به حساب می آیند که البته وجود آن ها نشان دهنده طبیعی بودن سنگ فیروزه می باشد.

فیروزه هایی که درجه کیفیت آن ها بسیار بالا است و به نوعی فیروزه زنده محسوب می شوند به رنگ آبی بسیار خوش رنگ و براق هستند که از آن ها برای ساخت زیور آلات قیمتی و جواهرات سلطنتی استفاده می شود.

این نوع محصول را باید از مراکز معتبر فروش سنگ های قیمتی خریداری نمود.

تولید کنندگان سنگ فیروزه طبیعی

تولید کنندگان سنگ فیروزه طبیعی

با توجه به خواص دارویی و درمانی بی نظیری که تاکنون برای سنگ های فیروزه بر شمرده شده است تولید سنگ فیروزه از رونق بسیار بالایی برخوردار بوده و سالانه حجم گسترده ای از این محصول روانه بازار می شود.

تولید کنندگان این محصول، سنگ ها را از معدن با بستر خود جدا کرده و به محل کارگاه های فیروزه تراشی می برند تا با روش های خاصی که برای پردازش سنگ ها وجود دارد اقدام به خالص سازی و فرآوری و پرداخت آن ها نمایند.

این گروه از تولید کنندگان، سنگ هایی را که تولید کرده اند بر اساس درجه خلوص آن ها درجه بندی کرده، قیمت گذاری و راهی نمایندگی های انحصاری خود در سراسر کشور می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما