مرکز پخش فیروزه درشت عجمی نیشابوری

فیروزه از جمله سنگ هایی است که در بین عموم بیشتر با جنبه زیبایی اش و عموما در انگشتر ها شناخته می شود. اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که آیا تمام کاربرد فیروزه بخاطر زیبایی اش است؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید، مرکز پخش فیروزه درشت عجمی نیشابوری سعی کرده است تا در متن زیر به این سوال پاسخ دهد. و شما را بیشتر با این سنگ ارزشمند آشنا کند.

مرکز پخش فیروزه درشت عجمی نیشابوری

مشخصات فیروزه خام نیشابور

مشخصات فیروزه خام نیشابور همانطور که اشاره شد فیروزه سنگی آشنا در بین ایرانیان است و این شهرت بیشتر بخاطر وجود فیروزه در زیور آلات و دیگر اشیای تزیینی است. انما فیروزه نیشابور که یکی از معروف ترین و مرغوب ترین فیروزه ها در ایران و جهان به شما می رود، علاوه بر زیبایی خواص دیگری هم دارد. فیروزه نیشابور در رنگ هایی از آبی آسمانی تا سبز قابل مشاهده است و این تفاوت رنگ به علت وجود عناصر مختلفی است که در این سنگ ها است و درصد هر عنصر مشخص کننده رنگ نهایی فیروزه است.
فیروزه خام نیشابور در مواردی برای درمان مشکلات روحی و جسمی بسیار توصیه می شود. از جمله خواص درمانی که می توان برای فیروزه نام برد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فیروزه برای برخی بیماری های چشمی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
  • فیروزه و نگاه کردن به فیروزه برای نشاط بخشیدن به افرادی که افسردگی دارند مفیده است.
  • فیروزه برای سرمه چشم هم توصیه شده است
  • فیروزه انرژی مثبت را به شما القا می کند.
  • فیروزه و سنگ خام آن به عنوان دفع کننده کابوس های شبانه افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

بازار فروش فیروزه درشت عجمی

بازار فروش فیروزه درشت عجمی تمام خواص ذکر شده برای فیروزه در کنار زیبایی آن، علاقه مندان به فیروزه و هنر های فیروزه کاری شده را بیشتر مشتاق می کند تا اقدام به خرید این سنگ کنند. این سنگ از زمان های قدیم برای کاربرد های مختلف از جمله زیور آلات و انگشتر های چشم زخم مورد استفاده قرار می گرفته اند اما با پیشرفت علم و مشخص شدن خواص درمانی این سنگ، ارزش آن در نظر فیروزه شناسان و عموم مردم افزایش یافت. و امروزه خرید و فروش فیروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. فروش فیروزه عجمی در بین دیگر رقبا توانسته است گوی سبقت را آن خود کند.
بازار فروش فیروزه عجمی با در نظر داشتن این موضوع که هر روزه بر علاقه مندان این سنگ افزوده می شود، سعی کرده است تا با روش های مختلف قیمت نهایی این سنگ گرانبها را کاهش دهد و از این طریق نشان رضایت را از مشتریان خود کسب کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما