مرکز پخش فیروزه شجر نیشابوری اصل

فیروزه شجر اصل از جمله سنگ های زنده ای است که به عنوان گوهر ناب شناخته شده و با رگه های سیاه و قهوه ای و حتی طلایی که در آن وجود دارد بر زیبایی آن افزوده شده است. مرکز پخش آن نیز بالاترین کیفیت های آن را در مدل ها و رنگ های متنوعی به صورت تخصصی در معرض فروش قرار داده و نیاز تمام سلایق را پوشش می دهد.

مرکز پخش فیروزه شجر نیشابوری اصل

درمان بیماری های ریوی با فیروزه اصل

درمان بیماری های ریوی با فیروزه اصل سنگ فیروزه اصل برای ریه ها مفید بوده و برای کسانی که دچار ناراحتی ریه و تنگی نفس هستند مناسب می باشد و بیمارانی که از مشکلاتی مانند سل و آسم رنج می برند بهتر است از فیروزه استفاده کنند. از جمله ویگر خواص شامل:

  • فیروزه تقویت قلب و دستگاه تنفسی بوده و به جریان و گردش خون کمک می کند و برای چشم ها و گلو مفید است و سلامت معده و کبد را به همراه دارد.
  • سنگ فیروزه تقویت کننده بدن است و از بین برنده ویروس ها و باکتری ها بوده که دور کننده افسردگی می باشد.
  • آرامبخش بوده و برای بیماران اعصاب مفید است و همچنین اعتماد به نفس را برای استفاده کننده حفظ می کند.
  • دور کننده کابوس و خواب های آشفته است و برطرف کننده سردرد و میگرن می باشد، همچنین بیماری های داخلی مانند باد فتق، درد ریح، درد اعضا، جنون و … را درمان می کند.
  • کشته آن مسمومیت و سم را مانند یک پادزهر برطرف می کند و انسان را از حوادث برق، غرق شدن، جانوران موذی و گزنده دور می کند.

بازار خرید فیروزه شجر اصل

بازار خرید فیروزه شجر اصل بازار خرید فیروزه اصل شجره با تخصص و شناختی که از این سنگ دارد به صورت حرفه ای در کار عرضه این محصول بوده و مدل های و رنگ های متنوعی از آن را در دسترس مشتریان قرار می دهد. لذا توانسته به بهترین نحو حق انتخاب مشتریان را بالا ببرد.

سنگ فیروزه از جمله سنگ های زنده است که از اکسیژن هوا استفاده می کند و صدها هزار رنگ بین سبز، آبی، زرد و خاکستری یا سفید دارد. به همین دلیل مانند اثر انگشت است و لذا هرگز دیده نشده که دو عدد فیروزه مانند هم باشد، این سنگ از ترکیباتی مانند مس، آلومینیوم، منگنز، آهن و آب است که بسته به رنگ دارای ارزش های مختلفی است.

کیفیت فیروزه بسته به رنگ، بافت و شجره مختلف است که یکی از بهترین نمونه های آن آبی سیر است که از نیشابور می باشد و از ارقام کمیاب است که شهرت جهانی دارد. فیروزه از تجمع کریستال های میکروسکوپی ایجاد شده که دارای انواع مختلفی است مانند: فیروزه شجر نیشابوری و عجمی، چغاله نیم رنگ، چغاله سفید، عربی، توفال رنگین، توفال نیم رنگ، ۱توفال سفید، فیروزه نرم، درشت، خاکه و گل کاسنی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما