مرکز پخش فیروزه صنعتی طرح سنتی

فیروزه صنعتی طرف داران زیادی دارد این فیروزه ها در رنگ های تیره و روشن تولید می شود و بسیار زیبا است و از سنگ های با ارزش و گران بها به شمار می رود فیروزه از جمله سنگ های آذرین به شمار می رود و از آن انگشتر های زیبایی تهیه می شود که باعث شده تا رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کنند.فیروزه ها انواع مختلفی دارد و بسیار خاص هستند.

مرکز پخش فیروزه صنعتی طرح سنتی

راه های تشخیص فیروزه صنعتی

راه های تشخیص فیروزه صنعتی

راه های تشخیص فیروزه صنعتی سه اصل دارد که می توان آن را از فیروزه اصل تشخیص داد ۱- بر اساس رنگ آن ۲- بر اساس معدن ۳- بر اساس شکل ظاهری.

یکی دیگر از راه های تشخیص آن قرار دادن فیروزه برای مدتی کمی در آفتاب است که اگر رنگ آن تغییر کردن نشان مصنوعی بودن آن است .

قیمت فیروزه صنعتی نسبت به فیروزه اصلی پایین تر است که این محصول بسیار با کیفیت است و تنوع در طرح و رنگ زیاد دارد این محصولات را می توان با ضمانت و اطمینان به صورت عمده و خرده خریداری کرد و از آن استفاده کرد.

این فیروزه ها هر چه صاف تر و بدون رگ تر باشد و به لحاظ ظاهری پر گوشت تر باشد از قیمت بالاتری برخوردار است فیروزه بسیار گران بها و با ارزش است و به کشور های مختلفی صادرات می شود و از مهمترین سنگ های تجاری در ایران نام دارد.

پخش فیروزه صنعتی به مراکز فروش متعدد انجام می شود و در آمد خوبی دارد.

بازار فروش فیروزه خوشرنگ ایرانی

بازار فروش فیروزه خوشرنگ ایرانی

بازار فروش این محصولات می کوشد تا این محصول را که از سوغات مهم نیشابور به شمار می رود با قیمت و کیفیت مناسب عرضه و به دست مشتریان برساند .

برای بهره من شدن از خواص فیروزه باید اطمینان یافت که این سنگ ها اصل است یا تقلبی که سنگ فیروزه که نوع تقلبی آن از پلاستیک ، سرامیک تولید می شود و نسبت به نوع اصلی آن قیمت کمتری دارد .

این محصول را می توان از بازار فروش به اطمینان و رضایت خریداری کرد این فیروزه ها قیمت بالایی دارد و از تنوع طرح و رنگ بسیار برخودار است فیروزه نیشابور از بهترین و اصل ترین فیروزه ها به شماری می رود و ارزش زیادی در جهان از نظر تجاری بودن دارد.

فیروزه بسیار با ارزش و گران به است و بازار فروش این محصولات خود را با شرایط اصل و با کیفیت بودن در رنگ های و طرح های مختلفی به صورت اصل و تقلبی که به قیمت آن بستگی دارد به فروش می رساند .

فروش فیروزه ایرانی در فروشگاه های معتبر با قیمت مقرون به صرفه و خوب انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما