مرکز پخش فیروزه عجمی درجه یک

از گذشته های بسیار دور تا به همین امروز می‌توان به نقش غیرقابل انکار سنگ های تزیینی در ساخت جواهر و انگشتر اشاره کرد.
یکی از مهمترین دسته های سنگ های تزیینی، سنگ فیروزه می باشد سنگ فیروزه بر دو نوع عجمی و شجری وجود دارد که فیروزه عجمی درجه یک یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین فیروزه ها در بازار جواهر سازی و انگشتر سازی به حساب می آید.

مرکز پخش فیروزه عجمی درجه یک

ویژگی فیروزه عجمی درجه یک

ویژگی فیروزه عجمی درجه یک سنگ های فیروزه را می توان به عنوان یکی از مهم ترین شناسنامه های شهر نیشابور نامگذاری کرد. به طور معمول معادن سنگ های فیروزه می تواند در تمام نقاط دنیا وجود داشته باشد و کار استخراج سنگ های فیروزه در تمام نقاط ایران نیز انجام شود اما با توجه به میزان استخراج و بازده کیفیتی سنگ فیروزه استخراج شده می توان دریافت که نیشابور یکی از مهم ترین شهر های تولید سنگ فیروزه عجمی در ایران به شمار می رود که به دلیل کیفیت بالای این سنگ کار صادرات این سنگهای فیروزه به کشور های خارجی نیز بسیار پر رونق است.
سنگ فیروزه عجمی درجه یک، مشخصات و ویژگی های بارزی می باشد شما می توانید با شناخت آن ها به راحتی یک خرید با کیفیت و اصل را انجام دهید.
به طور کلی و بر اساس ظاهر سنگ های فیروزه این دسته از سنگ های تزیینی به دو دسته ی کلی سنگ های فیروزه عجمی و سنگ های فیروزه شجری تقسیم بندی می شوند که سنگ های فیروزه شجری به سنگ های فیروزه ای گفته می شود که در ساختار خود شامل تعداد بسیار بالایی خطوط و نقش و نگاره های متعددی باشد که اصطلاحاً به آن رگه های فیروزه می گویند اما سنگ های فیروزه عجمی به طور یک دست و در کل سطوح قابل رویت خود عاری از هرگونه خط و برجستگی و نقشی می باشد.
سنگ های فیروزه ی عجمی به دلیل وجود مس در ساختار و ترکیبات خود معمولاً به رنگ آبی، سبز و سبز یشمی وجود دارند و یک سنگ فیروزه عجمی درجه یک، معمولا رنگ ماتی دارد که  این ویژگی مهم در شناسایی فیروزه اصل به ما کمک می کند.
یکی دیگر از مهم ترین ویژگی فیروزه درجه یک عجمی مشخصه ی سختی آن می باشد. سنگ فیروزه عجمی معمولاً با سختی بین عدد ۶ تا عدد ۷ وجود دارد که شما می توانید با این درجه ی سختی بر روی انواع مختلف شیشه خراش ایجاد کنید. در هنگام خرید فیروزه عجمی اصل برای اطمینان از صحت خرید خود می توانید این مورد را نیز امتحان کنید

قیمت روز فیروزه عجمی درجه یک

قیمت روز فیروزه عجمی درجه یک قیمت سنگ فیروزه دارای مولفه ی ثابتی نمی باشد بلکه با توجه به نوع سنگ و نوع معدن استخراج شده، سنگ فیروزه دارای کیفیت متفاوت و هم چنین قیمت متفاوتی می باشد.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و هم چنین گرفتن قیمت فیروزه عجمی درجه یک با کارشناسان فروشگاه ما و برای آشنایی با شیوه و روش تهیه سنگ های فیروزه عجمی درجه یک با بخش پشتیبانی سایت ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما