نرخ روز سنگ فیروزه آبی

سنگ فیروزه را به سه درجه تقسیم بندی می کنند. فیروزه درجه یک، فیروزه درجه دو و فیروزه درجه سه از انواع سنگ فیروزه می باشند که هر کدام از آن ها دارای قیمت های متنوعی می باشند. هر چه رنگ فیروزه آبی تر باشد محصول مرغوب تری است و از نظر درجه، درجه یک محسوب می شود که نسبت به دو درجه دیگر قیمتی گران تر دارد. برای استعلام قیمت روز سنگ فیروزه آبی می توانید به سایت های فروش ما مراجعه نمایید و از قیمت این محصول آگاهی پیدا کنید.

نرخ روز سنگ فیروزه آبی

مهمترین مشخصه سنگ فیروزه آبی

مهمترین مشخصه سنگ فیروزه آبی سنگ فیروزه در رنگ های متنوعی از معادن فیروزه استخراج می شوند که از بین رنگ های متنوع آن فیروزه ای که به رنگ آبی است از بهترین و مرغوب ترین نوع فیروزه به شمار می رود.

به دلیل عناصر تشکیل دهنده این نوع فیروزه و شرایط آب و هوایی نیشابور، فیروزه این شهر نسبت به فیروزه ی سایر شهر ها از قبیل کرمان در رنگ های زیباتر و متنوع تری ارائه می شود.

از ویژگی سنگ فیروزه آبی این است که با وجود ضخامت کم دارای استحکام و مقاومت زیادی می باشند و در برابر ضربه دچار خوردگی و شکستگی نمی شوند.

فیروزه آبی از گرانبها ترین و مرغوب ترین سنگ ها به شمار می رود و جزء سنگ های آذرین محسوب می شود.

فیروزه آبی ایرانی دارای ویژگی هایی از قبیل رنگ آبی آسمانی، درجه سختی بالا و جلای چینو می باشد و در ساختار خود فاقد نقاط سفید رنگ و سیاه رنگ می باشد.

از فیروزه های آبی در صنایع دستی فیروزه کوبی استفاده می کنند و این سنگ با ارزش بر حسب ویژگی ظاهری، بر اساس رنگ و بر اساس معدنی که فیروزه از آن استخراج شده است تقسیم بندی می شوند.

تولید کننده انواع سنگ فیروزه آبی

تولید کننده انواع سنگ فیروزه آبی انواع سنگ فیروزه آبی را می توانید از تولید کنندگان این محصول به صورت مستقیم و با قیمت مناسب خریداری نمایید. تولید کنندگان با تولید سنگ فیروزه با کیفیت بالا و به صورت اصل در جهت رضایت مشتریان و خریداران گام برداشته اند.

در صورتی که برای شما مقدور و میسر نباشد به صورت حضوری این محصول را از تولید کنندگان خریداری نمایید، می توانید از طریق سایت های فروش اقدام به سفارش، تهیه و خرید انواع سنگ فیروزه آبی نمایید. سایت های ما به صورت شبانه روزی جوابگوی نیاز های خریداران و مشتریان عزیز می باشند. خریداران می تواند از طریق این سایت ها از مشاوره های فروش ما اطلاعات لازم را کسب نمایند و سپس اقدام به سفارش، تهیه و خرید انواع سنگ فیروزه آبی نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما