نرخ روز فیروزه عجمی دامغان

سنگ فیروزه یکی از نگین های بسیار زیبا، گران قیمت و پر طرفدار در تمام دنیاست. این سنگ را فقط در چند کشور دنیا می توان یافت، که کشور ما یکی از اصلی ترین مناطق استخراج آن به شمار می رود. سنگ فیروزه خارج شده از معادن موجود در شهرستان دامغان، از نظر کیفی در درجه بالایی قرار داشته و ارزش زیادی دارد. فیروزه عجمی دامغان در مراکز پخش سنگ های قیمتی، با نرخ و قیمت روز دنیا معامله می گردد.

نرخ روز فیروزه عجمی دامغان

کاربرد انواع فیروزه عجمی دامغان

کاربرد انواع فیروزه عجمی دامغان فیروزه عجمی، سنگی است با ارزش های مادی و معنوی خیلی زیاد. این گوهر زیبا، علاوه بر جلوه و رنگ بی نظیری که دارد، آثار و فواید خیلی زیادی هم بر سلامتی و آرامش جسم و روح انسان می گذارد. به همین دلیل نیز متقاضیان خیلی زیادی در سطح دنیا دارد.

سنگ فیروزه عجمی را در ایران، از معادن زیر زمینی موجود در شهرهایی مانند دامغان، نیشابور و یا کرمان بدست می آورند. این سنگ ها از لحاظ کیفیت رنگ و ساختارشان حرف اول را در جهان می زنند. به همین دلیل نیز جایگاه خوبی در عرصه صادرات دارند.

کاربرد فیروزه به عنوان یک زینت شامل موارد گوناگونی است. از جمله می توان از آن به عنوان یک نگین در جواهرات و زیور آلات مختلف چون حلقه استفاده کرد، یا برای تزئین کردن ظروف و آثار هنری دیگر به کار برد. در گذشته این گوهر یکی از تزئینات اصلی تاج پادشاهان بود.

به علاوه انواع فیروزه خواص درمانی بسیاری دارند و می توان برای مداوای برخی بیماری ها آن ها را به کار برد. به عنوان مثال کاربرد این سنگ برای بیماران عصبی یا افرادی که مشکلات روحی مانند افسردگی، یاس و ناامیدی دارند، می تواند موجب آرامش و تسکین آن ها گردد.

فروش ویژه فیروزه عجمی دامغان

فروش ویژه فیروزه عجمی دامغان بر اساس احادیث دینی، سنگ فیروزه نمادی از پیروزی بوده و باعث گشایش در کارها و رفع مشکلات انسان می گردد. به علاوه در دست داشتن یک انگشتر فیروزه سبب جذب خیر و برکات در زندگی می شود. پس خوب است که همواره این نگین زیبا را با خود به همراه داشته باشید.

فروش فیروزه عجمی دامغان، در مراکز پخش سنگهای قیمتی، با نرخ ویژه ای صورت می گیرد. این مراجع سنگ های فیروزه را در حجم انبوه از کارخانه تولید سنگ خریداری می کنند و بعد آن ها را از تولید به مصرف و با سود خیلی کمی به متقاضیان ارائه می دهند.

این سنگ در بازار به صورت خام و یا تراش خورده وجود دارد. جواهر سازان معمولا انواع خام فیروزه را خریداری کرده و از آن نگین ها و جواهرات زیبایی می سازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما