نرخ روز فیروزه کرمان عمده

یکی از سنگ های زینتی که از قدیمی ترین سنگ ها در بین انسان ها بعنوان سنگ معنوی محسوب می شود سنگ فیروزه است که ابتدا به دلیل رنگ زیبای آن استخراج می‌شده است.

فیروزه تنوع بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و در تمامی نقاط جهان یافت می شود که در میان آنها فیروزه ایران از شهرت خاصی برخوردار است که فیروزه نیشابور ، فیروزه کرمان ، فیروزه دامغان بهترین کیفیت را در میان سنگ فیروزه ایران دارند.

نرخ روز فیروزه کرمان عمده

فیروزه کرمان چه ویژگی دارد؟

فیروزه کرمان چه ویژگی دارد؟ فیروزه از دسته سنگ های آذرین است که در مناطق آتشفشانی تولید می شود که بهترین نوع این سنگ در نزدیکترین سطح زمین در شکاف سنگ ها یافت می شود و سنگی سخت است که باید کاملا خشک شود تا استحکام کافی را برای استفاده و تراشکاری داشته باشد.

تنوع سنگ فیروزه در جهان بسیار زیاد است که طیف رنگی بسیاری دارد و هر چه رنگ فیروزه آبی مایل به سبز باشد از ارزش بیشتری برخوردار است اما انواع فیروزه در ایران به فیروزه نیشابور ، فیروزه کرمان ، فیروزه دامغان و …. است که نمونه سنگ فیروزه نیشابور ارزشمند ترین نوع فیروزه در جهان است اما در رتبه های دوم سنگ فیروزه کرمان و دامغان قرار دارد.

فیروزه کرمان در سراسر جهان و ایران  تقاضای بسیار زیادی دارد که علاوه بر زیبایی بسیار چشم نواز آن از قیمت کمتری و کیفیت بیشتری برخوردار است.

رنگ سنگ فیروزه با توجه به میزان وجود مس و آهن در آن در حال تغییر است که هر چه مس و آهن آن بیشتر باشد رنگ آن مایل به سبز می شود.

همچنین ویژگی های سنگ فیروزه کرمان که از رنگ آبی آسمانی برخوردار است و پشت نگین آن رگه های سیاهی موجود است و بسیار شفاف و براق است.

عرضه انواع فیروزه کرمان صنعتی

عرضه انواع فیروزه کرمان صنعتی سنگ فیروزه ایرانی شهرت جهانی دارد که هر چه رنگ این سنگ مایل به سبز شود از ارزش و قیمت بیشتری برخوردار است و سنگ فیروزه نیشابور با ارزش ترین سنگ فیروزه در جهان است اما سنگ فیروزه کرمان در رده دوم با قیمتی کمتر از فیروزه نیشابور قرار دارد و همچنین کیفیت سنگ فیروزه کرمان بسیار زیاد است.

امروزه کرمان یکی از معادن تولید سنگ فیروزه در ایران محسوب می شود که از کیفیت و زیبایی بسیاری برخوردار است.

عرضه فیروزه کرمان به تمامی نقاط کشور و جهان با قیمت بسیار مناسب و به صرفه به صورت عمده ممکن است و شما میتوانید سنگ فیروزه را به صورت  خام به قیمت بسیار پایین خریداری کنید و با هنر خود آن را صیقل و تراش دهید و در کارهای هنری خود از آن استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما