واردات انواع فیروزه هندی مرغوب

سنگ فیروزه به دلیل رنگ زیبا و دلربای خود به عنوان یکی از جذاب ترین ،گران قیمت ترین سنگ های جهان شناخته میشود که دارای تاریخ طولانی است.

به دلیل این که تنوع بسیار بالایی در کیفیت،رنگ و شکل دارد نمیتوان برای سنگ فیروزه قیمت ثابتی را تعیین کرد.قیمت سنگ های فیروزه براساس سه ویژگی،رنگ،ظاهر و معدن استخراجی قیمت گذاری میشوند.

فیروزه هندی در ساخت زیورآلات گران قیمت و اشیای تزئینی بیشترین کاربرد را دارد.

واردات انواع فیروزه هندی مرغوب

مشخصات انواع فیروزه هندی

مشخصات انواع فیروزه هندی این سنگ باارزش و گران قیمت از فسفات آلومینیوم و مس تحت تاثیر محلول های اسیدی در معادن تشکیل شده است. بهترین مناطق برای به وجود آمدن این نوع سنگ ها مناطق خشک و صخره های به جا مانده از فعالیت های آتش فشانی طی سالهای بسیار طولانی میباشد.

فیروزه هندی دارای بافتی متخلخل و مانند اسفنج میباشد،اما هرچه میزان تخلخل کمتر باشد، فیروزه درصد خلوص بیشتر و در واقع کیفیت بالاتری دارد.هر جه درصد خلوص بالا باشد استحکام و مقاومت آن بالاتر،ترک و شکست خوردگی کمتر میشود.

این نوع سنگ دارای رنگ های متفاوت زیبا میباشد که دلیل این تعدد رنگ ها به علت نسبت فلز آهن به فلز مس است.وجود رگه های رنگی درون این سنگ ها زیبایی آن ها را دو چندان کرده است.

علاوه بر زیبایی چشمگیر و کاربرد در ساخت زیورآلات و جواهرات گران قیمت دارای خواص درمانی برای بدن میباشد.فیروزه هندی متعادل کننده و شفا بخش احساسات و تسکین روانی میباشد،و باعث آرامش بیشتر ذهن و افکار میشود.این سنگ هرچه در تماس مستقیم با بدن قرار گیرد خواص و تاثیر بهتر و سریعتر به بدن منتقل میشود.

توزیع کنندگان فیروزه هندی رگه دار

توزیع کنندگان فیروزه هندی رگه دار سنگ فیروزه بعداز استخراج از معادن و انجام عملیات تراشکاری بر روی آن ها آماده فروش به تجار و پخش سنگ فیروزه به بازار میشوند.فروش و توزیع فیروزه از طریق نمایندگی های فروش در هر شهر انجام می شود.فیروزه هندی از انواع فیروزه پرفروش در بازار میباشد.این سنگ های قیمتی بسته به نوع تراشکاری،مرغوبیت و همچنین دارا بودن رگه دارای قیمت های متعدد میباشند.

در انتخاب این سنگ قیمتی باید دقت و مهارت کافی داشت یا از یک فرد ماهر در این زمینه کمک گرفت،تا بتوان فیروزه اصل را از فیروزه تقلبی تشخیص داد.متاسفانه برخی سود جویان در بازار فروش سنگ،فیروزه تقلبی و بی کیفیت را به جای فیروزه اصل و با قیمت هنگفت به مشتری میفروشند.

برای خرید این سنگ با ارزش و قیمتی میتوان به فروشگاه های فروش زیورآلات و یا جواهر فروشی های سطح شهر مراجعه کرده و یا از طریق سایت های معتبر که مطمئن به اصل بودن محصولات باشیم میتوانیم خریداری کنیم.

1

  1. سلام خسته نباشیدفیروزه هندی نرغوب انواع مختلفی دارد که با توجه به چیزی که میخوایم ویژگی های ان هم‌فرق میکند این سنگ برا بدن خیلی اثرات خوبی دارد و شفا بخش عالی است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما