وارد کننده فیروزه هندی مرغوب

شرکت ما وارد کننده فیروزه هندی مرغوب از نوع اصل و شناسنامه دار می باشد، از این رو شما خریداران می توانید بدون نگرانی از بابت اصالت سنگهای فیروزه به راحتی آنها را از ما سفارش دهید، توجه داشته باشید شرکت ما یکی از محدود شرکت هایی میباشد که وارد کننده سنگ فیروزه در انواع مختلف و همچنین کیفیت های بالا است، از این رو می‌توانید کاملاً به ما اطمینان نمایید و هر نوع سنگ زینتی که مد نظر دارید از ما خریداری کنید.

وارد کننده فیروزه هندی مرغوب

تفاوت فیروزه هندی با فیروزه تبتی

تفاوت فیروزه هندی با فیروزه تبتی دو نوع از انواع مختلف سنگهای فیروزه که بسیار در بین خریداران محبوب می باشند، سنگ فیروزه هندی و سنگ فیروزه تبتی می باشد که به دلیل زیبایی خاصی که دارند بسیار ارزشمند محسوب می‌گردند، اما در این بخش لازم است تا شما را با تفاوت فیروزه هندی و فیروزه تبتی آشنا نماییم.

سنگ فیروزه تبتی در مقایسه با سنگهای فیروزه دیگر دارای سطح بسیار صافی بوده و همچنین درخشان تر و براق تر می باشد، همچنین این سنگ ها رگه های ریز و باریکی در خود دارند که به آنها زیبایی به خصوصی می بخشد و باعث متفاوت تر دیده شدن آنها می گردد، معمولا فیروزه تبتی را به صورت تکه های بسیار ریز استخراج می‌کنند و به صورت کوبیده در انواع انگشترها استفاده می‌کنند.

سنگهای فیروزه هندی در مقایسه با سنگ های فیروزه تبتی درشت تر می باشند و همچنین دارای رگه هایی با رنگ های مختلف هستند که بسیار خوش نقش می باشند، رنگ رگه‌ های سنگ فیروزه هندی ممکن است مسی، آجری، لاجوردی و طلایی باشد، بنابراین خریداران هنگام خریداری این سنگ ها انتخاب بیشتری در رنگ خواهند داشت.

فیروزه هندی به دلیل درشت بودن بیشتر در انگشترهای خاص مردانه استفاده می گردد، زیرا پوشیدن این انگشتر ها در مردان ایجاد حس قدرت می نماید.

بازار فروش بهترین فیروزه خارجی

بازار فروش بهترین فیروزه خارجی امروزه اغلب مشتریان به دنبال سنگ فیروزه خارجی می باشند، زیرا این سنگ ها دارای ویژگی‌ های به خصوصی هستند و از زیبایی ویژه ای برخوردار می باشند، از این رو بازار فروش فیروزه خارجی بسیار داغ می باشد و شرکت های زیادی با یکدیگر در حال رقابت بر سر عرضه و فروش این محصولات در بازار هستند.

خریداران تنها به مراکز عرضه مجوزدار و معتبر می توانند اطمینان نمایند، از این رو شرکت ما با دارا بودن سالها تجربه در این زمینه فروش این محصولات و فراوان ترین میزان مشتریان در مقایسه سایر شرکت ها می تواند به راحتی اعتماد شما خریداران را جلب نماید.

جهت سفارش هر نوع سنگ فیروزه می توانید با ما تماس حاصل نموده و خرید خود را نهایی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما