پخش عمده فیروزه نیشابور صادراتی

یکی از انواع سنگهای زینتی و بسیار گران قیمت که در تهیه انواع زیورآلات مانند گوشواره دستبند آویز گردنبند در سراسر دنیا از آن استفاده می شود سنگ فیروزه نیشابور می باشد شرکت تولیدی و تجاری ما یکی از بزرگترین مرکز پخش عمده سنگ نیشابور هم در بازارهای داخلی و هم به صورت صادرات فعالیت می کند و همه مصرف کنندگان عزیز می توانند فیروزه نیشابور صادراتی اصل را را از این مرکز خریداری نمایند.

پخش عمده فیروزه نیشابور صادراتی

فیروزه نیشابور چه ویژگی دارد؟

فیروزه نیشابور چه ویژگی دارد؟ سنگ بسیار گران قیمت و زیبا که در بعضی از معادن کشور و در معادن کشورهای دیگر وجود دارد سنگ فیروزه است ولی ارزش سنگ فیروزه نیشابور نسبت به سنگ های استخراج شده در معادن دیگر به دلیل خلوص بالای این سنگ و همچنین استحکام آن در مقابل ضربه گرانبهاتر می‌باشد فیروزه نیشابور دارای رنگ آبی کمرنگ تا آبی فیروزه ای می باشد رنگ آبی موجود در سنگ فیروزه به دلیل وجود ناخالصی هایی مانند آهن و سدیم از کمرنگ و پررنگ متغیر است بهترین نوع سنگ فیروزه نیشابور را میتوانیم در سطح زمین پیدا کنیم هرچه به اعماق زمین بیشتر نفوذ کنیم و این سنگ را استخراج کنیم استحکام سنگ به دلیل آب‌های اسیدی زیرزمینی کمتر می‌شود و سنگ از ارزش پایین تری برخوردار است  از ویژگی‌های بارز فیروزه نیشابور این است که این سنگ دارای انرژی می باشد و به انسان آرامش می دهد. همچنین باعث شادی و نشاط در روحیه انسان می شود.

سنگ فیروزه یکی از پرطرفدارترین سنگ های زینتی به شمار می آید به همین دلیل شرکت های زیادی در زمینه تولید سنگ فیروزه فعالیت دارند شرکت تجاری ما یکی از بزرگترین شرکت‌های توزیع سنگ فیروزه اصل میباشد شما خریداران محترم می توانید بهترین نوع سنگ فیروزه را از این مرکز خریداری نموده و از آن در تهیه انواع زیورآلات مانند دستبند گردنبند انگشتر گوشواره و غیره استفاده کنید.

از سنگ فیروزه در تهیه نگینهای مختلف برای تهیه گردنبند گوشواره مخصوصاً انگشتر استفاده می شود فیروزه نگینی دارای ابعاد بسیار کوچک، کوچک، متوسط و یا بزرگ می باشد و بسته به نوع استفاده آن در تهیه زیورآلات اندازه این سنگ گران قیمت متفاوت می باشد فیروزه نگینی دارای دو نوع می باشد فیروزه شجری و فیروزه نگینی عجمی که هر دو این سنگ ها بسیار زیبا و گران قیمت هستند. و بسته به سلیقه افراد از این دو نوع سنگ در تهیه انواع زیورآلات استفاده می شود.

توزیع ارزان فیروزه نیشابور نگینی

توزیع ارزان فیروزه نیشابور نگینی مرکز تجاری ما یکی از بزرگترین مراکز توزیع فیروزه نگینی ارزان در سراسر کشور عزیزمان ایران می باشد حتی این فیروزه های بسیار زیبا را به کشورهای مختلف صادر می کند شما عزیزان میتوانید از طریق تماس تلفنی با مشاورین ما سنگ نگینی درخواستی خود را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما