پخش مستقیم سنگ فیروزه اصل

سنگ فیروزه اصل یکی از سنگ های با ارزش، زیبا و پرطرفدار برای افراد با سلیقه مختلف می باشد. بهترین نوع فیروز در نزدیکی سطح زمین یافت می شود چرا که دارای استحکام بیشتر و ارزش جواهری بالا تری است. فیروزه انواع مختلفی دارد اما گفتنی است که فیروزه اصل نیشابوری بهترین و اصل ترین نوع آن است و برای تشخیص آن به رنگ آبی آسمانی و بدون خط، یکدست بودن سنگ نیز توجه کنید. پخش عمده و اصلی این سنگ از نیشابور، کرمان، دامغان که دارای معادن برای استخراج فیروزه هستند نیز می باشد. 

پخش مستقیم سنگ فیروزه اصل

راهنمای انتخاب سنگ فیروزه اصل

راهنمای انتخاب سنگ فیروزه اصل امکان اینکه خریداران و طرفداران سنگ فیروزه آن را در هر شهر و فروشگاه های زیورآلاتی پیدا کنند نیز وجود دارد اما پیدا کردن سنگ فیروز اصل کار راحتی نیست و با اطمینان می توان گفت که فیروزه نیشابور از با ارزش ترین نوع آن در دنیا از لحاظ تجاری است و استخراج آن که نکته ی بسیار مهمی است، به بهترین شکل ممکن انجام می شود و دارای شناسنامه می باشد. 

هنگام خرید، تشخیص این سنگ حتی برای افرادی که دارای کسب و کار خرید و فروش سنگ فیروزه هستند هم نیز کار دشواری است. اما به نکاتی از جمله، رنگ آبی کم رنگ و سطح صاف، نداشتن ماتریس روی سنگ، ثابت ماندن رنگ آن در مقابل نور آفتاب و ضربه نیز توجه کنید. روی فیروزه اصل هیچ خط و خشی حتی با وسیله ای همچون سوزن هم ایجاد نمی شود اما اگر تقلبی باشد با هر چیزی، روی آن خط می افتد و دیگر مانند روز اول شفاف نیست. 

بازار فروش سنگ فیروزه خالص

بازار فروش سنگ فیروزه خالص سنگ فیروزه خالص ایرانی دارای کیفیت بالایی است چرا که یکی از اصلی ترین معادن استخراج آن در کشور ایران، شهر نیشابور است. این شهر یکی از بزرگ ترین بازار های داخلی را دارد که از این سنگ برای تولید انگشتر، تسبیح، گردنبند و دیگر زیورآلات استفاده می شود و افراد زیادی در بازار قدیمی و بزرگ نیشابور مشغول فعالیت در این زمینه می باشند. در شهر های توریستی از جمله اصفهان در بازار های سنتی آن لوازم فیروزه کاری شده زیادی به چشم می خورد و می توان گفت تمامی لوازم ترکیب شده با این سنگ از زیبایی و محبوبیت خاصی برخوردارند. 

قابل ذکر است که خرید حضوری تنها راه دستیابی به این نوع سنگ نیست. برای بسیاری از خریداران به صورت عمده و خرده، سفر به این منطقه دشوار و زمان بر می باشد از همین جهت با استفاده از سایت های معتبر می توانید به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما