پخش مستقیم سنگ فیروزه گرد تراش خورده

شکل ظاهری سنگ فیروزه گرد به دلیل تراش خوردگی چشم نواز بسیار پر طرفدار است. این تراش باعث می شود که فیروزه به عنوان یک ماده معدنی بسیار محبوب، برای تزئین جواهرات باشد. ترکیب آن از دگرگونی سنگهای آلومینیم رسوبی، با غلظت زیاد فسفات کلسیم (آپاتیت) و سولفید مس آهن حاصل می شود. مجموعه ما اقدام به پخش مستقیم سنگ فیروزه گرد درشت تراش خورده نموده است.

پخش مستقیم سنگ فیروزه گرد تراش خورده

خواص سنگ فیروزه در احادیث

خواص سنگ فیروزه در احادیث به فیروزه قدرت محافظتی در برابر نیروهای شیطانی نسبت داده شده. به عنوان مثال، آزتک ها سنگ را در تزئینات پر از طلا، کوارتز، جت ، یشم یا مرجان به ویژه در اشیا تشریفاتی قرار می دادند که می تواند ماسک ، چاقو یا سپر باشد. غالباً ، از  موم طبیعی برای اتصال عناصری که به پایه ای از چوب ، استخوان یا صدف ها چسبیده بودند ، استفاده می شد. فیروزه در بین مواد معدنی به دلیل ویژگی قابل تقدیر خودنمایی می کند. کاملاً شکننده است و شباهت خاصی به شیشه مورد استفاده در پنجره ها دارد.
 رنگ آن می تواند از آبی شدید ، هنگامی که خالص ترین است ، از طریق آبی آسمانی متغیر باشد ، تا زمانی که به رنگ دوتایی شناخته شده خود برسد. با این حال ، می تواند سفید یا سبز مایل به زرد نیز باشد. این ماده معدنی کریستو کریستالی است. وقتی بیشتر آبی به نظر می رسد به این دلیل است که محتوای مس آن زیاد است اما وقتی رنگ سبز تری به خود می گیرد ممکن است به دلیل کم آبی ماده معدنی یا وجود قطعات آهن باشد که در بازار بسیار ارزشمند است.

این ماده معدنی کاملا سبک است. وزن آن 2.6 و 2.9 است. سختی آن در مقیاس Mohs 5-6 است. این بدان معنی است که معمولاً با نوک های فولادی خراشیده نمی شود. تکینگی این است که این سختی اگر اثری از تخلخل را نشان دهد ، کاهش می یابد. هنگامی که تحت آزمایش خراش قرار گرفت ، باید یک پودر سفید مایل به آبی ایجاد کند. درخشش آن چینی است. در دمای بالا در اسید کلریدریک حل می شود. به طور کلی با یک شبح منحنی برش داده می شود. این سنگ بسیار پرطرفدار است و در جواهرات ارزنده استفاده های زیادی از آن می گردد.

بازار فروش سنگ فیروزه گرد درشت

بازار فروش سنگ فیروزه گرد درشت مجموعه ما اقدام به ایجاد یک بازار فروش سنگ فیروزه بزرگ نموده است. این محصولات فاخر ترین فیروزه های در ایران می باشند و از نظر هنری از ارزش بسیار بالایی برخوردار اند. در کنار این ما این محصولات را به یک روش مدرن عرضه می نماییم. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاع بیشتر پیرامون مجموعه و محصولات ما، استعلام قیمت سنگ فیروزه، دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش و خرید این محصولات به صورت غیر حضوری و فقط با یک تماس اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما