پخش مستقیم فیروزه مرغوب زنده

فیروزه مرغوب از جمله سنگ های زنده و پرخاصیت است که فواید زیادی برای استفاده کننده دارد و به دلیل کاربردهای زینتی که داشته بیشتر در انواع زیورآلات و اشیاء لوکس و زینتی مورد استفاده قرار می گیرد. پخش مستقیم آن نیز به صورت عمده و تخصصی انجام پذیرفته که در اینصورت سنگ در اصالت بالا و مناسب ترین قیمت در دسترس مشتریان در اقصی نقاط کشور قرار می گیرد.

پخش مستقیم فیروزه مرغوب زنده

راه های تشخیص فیروزه مرغوب

راه های تشخیص فیروزه مرغوب جهت تشخیص فیروزه مرغوب باید با یک شی تیز در آن خط کشید و اگر خراش عمیقی در آن ایجاد شود اصل نخواهد بود چون نوع طبیعی در زمانی که به صورت سنگ خام استخراج می شود نرم است ولی اگر فرآوری شود بسیار سخت می شود. لذا در آن ایجاد خراش نخواهد شد به گونه ای که اگر بر روی شیشه کشیده شود در شیشه ایجاد خراش می شود.

سنگ فیروزه اصل اگر در مدت کوتاهی در کنار نور خورشید قرار گیرد یا به آن حرارت وارد شود تغییر رنگ نخواهد داد و همچنین نوع اصل دارای شناسنامه می باشد. فیروزه تقلبی از جنس پلاستیک بوده و ارزشی ندارد ولی نوع اصل از سنگ های زنده با خواص بالایی است که دارای سه رنگ آبی، سبز و زرد است که هر کدام از دو نوع رگه دار و بدون رگه برخوردار می باشد که نوع آبی بدون رگه و یکدست آن ارزش بالاتری داشته و گرانتر است.

به طور کلی می توان عنوان کرد که سنگ فیروزه دارای دو نوع عجمی و شجری است که نوع شجری از نمونه های رگه دار بوده که اگر رگه های آن طلایی باشد ارزش بالاتری دارد و اگر رگه های سیاهی داشته باشد با نام عنکبوتی شناخته می شود. نمونه عجمی نیز به دلیل اینکه فاقد ناخالصی است از نوع بدون رگه و یکدست می باشد و ارزش بیشتری دارد.

بازار فروش انواع فیروزه طبیعی

بازار فروش انواع فیروزه طبیعی بازار فروش فیروزه طبیعی فعالیت گسترده ای در سطح وسیعی از کشور داشته و با عملکرد درست خود و به بهترین نحو ممکن نیاز تمام مشتریان را رفع می کند، چون متنوع ترین مدل های طبیعی و اصیل را ارائه می کند.

سنگ فیروزه از جمله سنگ های متخلخل، آذرین و زنده است که طیف های رنگی آبی، سبز و زرد را داشته و به دلیل داشتن مس دارای رنگ آبی وجود کروم در آن نیز رنگ سبز را ایجاد نموده است و همچنین آهن موجود در این سنگ نیز باعث ایجاد رنگ زرد شده است، لذا نوع آبی آسمانی گرانترین و نوع زرد ارزانترین آنها می باشد.

سنگ فیروزه مرغوب زنده علاوه بر زیبایی بی نظیر و جذابیتی که دارد از خواص و مزیت های زیادی برخوردار بوده و در کل جهان مورد توجه همه قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما