کارخانه تولیدی سنگ فیروزه صادراتی

سنگ فیروزه وقتی که از دل زمین بیرون کشیده می شود، زوائد بسیاری دارد که باید در کارخانه تولیدی سنگ، با ابزار های مدرن و پیشرفته و با نهایت دقت از آن جدا شود، تا در نهایت یک تکه سنگ آبی زیبا، بدون اضافات بر جای بماند. این نگین یکی از با ارزش ترین کالاهای تجاری کشور ما محسوب می شود. سنگ فیروزه صادراتی اصل در مراکز پخش سراسر کشور برای فروش به هموطنان عزیز عرضه می شود.

کارخانه تولیدی سنگ فیروزه صادراتی

ویژگی عمده سنگ فیروزه صادراتی

ویژگی عمده سنگ فیروزه صادراتی ویژگی عمده ای که سنگ فیروزه را به یک نگین قیمتی و با ارزش تبدیل کرده، رنگ بی نظیر آن است. به علاوه این سنگ بسیار کمیاب بوده و فقط در چند کشور یافت می شود. البته بهترین نوع موجود آن متعلق به کشور ما و معادن شهرستان نیشابور است.

طیف رنگی فیروزه از آبی خیلی روشن تا سبز تیره متغیر است. دو مدل مختلف آن هم به نام های عجمی و شجری معروف هستند و کمی از نظر ظاهری با هم متفاوتند. این سنگ خوش رنگ و زیبا، از سال های گذشته، از کشور ما به سایر نقاط دنیا ارسال می شد و یکی از منابع اصلی کسب درآمد تجار و بازرگانان به شمار می رفت.

فیروزه صادراتی ایران در کشور هایی مانند چین، هند، ترکیه و بخش هایی از اروپا به فرش می رسد. قیمت سنگ فیروزه به رنگ، اندازه، وزن، تراش و نوع آن بستگی دارد.

این سنگ می تواند یک هدیه بسیار گران بها برای خانم های جوان باشد. چرا که فیروزه نماد عشق است و می تواند محبت قلبی شما را به طرف مقابل نشان دهد. برخی هم معتقدند وجود فیروزه چشم بد را دور می کند، برای همین هم آن را به گردن نوزادان خود می آویزند.

بازار فروش سنگ فیروزه صادراتی

بازار فروش سنگ فیروزه صادراتی فیروزه یک سنگ با قدمتی زیاد است. این گوهر ناب را از سال های دور از دل زمین خارج کرده و برای ساختن انواع زیور آلات و تزئینات به کار می بردند. یا اینکه توسط کاروان های تجاری، به سایر کشورها فرستاده و در بازار های بین المللی معامله می کردند.

امروزه نیز خرید و فروش سنگ فیروزه صادراتی همچنان در دنیا رونق فراوانی دارد و این سنگ همچنان جایگاه خود را در بازارهای جهانی حفظ کرده است. شاید دلیل اصلی این امر، کمیاب بودن این نگین و محدودیت آن باشد.

اگر مایل به خرید فیروزه صادراتی درجه یک هستید، می توانید از همین وب سایت کمک بگیرید. به این ترتیب در کمترین زمان ممکن و بدون خروج از منزل، محصول مورد نظر خود را خریداری خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما