کارخانه تولیدی فیروزه خاکه مرغوب

فیروزه خاکه مرغوب، یک رنگ آبی زیبا ، همیشه مردم را از همه اقشار مجذوب خود کرده است. فرهنگ ها و تمدن ها، از مصریان باستان که به طور گسترده ای از آنها در فرهنگ خود استفاده می کردند. جواهرات و زیور آلات، حتی برخی از مواد رنگی و لباس ها! مجموعه ما دارنده کارخانه تولیدی فیروزه خاکه مرغوب حاصل از سنگ فیروزه درجه یک است.

کارخانه تولیدی فیروزه خاکه مرغوب

بررسی کیفیت فیروزه خاکه

بررسی کیفیت فیروزه خاکه پودر فیروزه از سنگهای فیروزه آبی با کیفیت بالا و استخراج شده در ایران تولید می شود. سنگ خشن انتخاب شده برای اطمینان از خلوص و ویژگی طبیعی فیروزه ای با حذف عناصر ناخواسته و اجزا ، یک سری فرایندها را طی کرد. کاربرد انعطاف پذیر پودر فیروزه طبیعی معمولاً برای منبت کاری و طرح های هنری استفاده می شود. همچنین می تواند در پروژه های مختلف مانند نقاشی ، دکوراسیون خلاقانه ، آویز بطری شیشه ای (به عنوان پرکننده) و غیره استفاده شود. همچنین ، پودر فیروزه طبیعی یک انتخاب عالی برای نمونه معدنی یا مجموعه نمونه است.
 این باعث بازسازی بافت ها و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود ، بنابراین استفاده از گردنبند با سنگ های فیروزه ای می تواند در موارد سرطان بسیار مفید باشد. جذب مواد مغذی را ترجیح می دهد ، به همین دلیل در موارد بی اشتهایی بسیار توصیه می شود و عفونت های ناشی از ویروس ها را تسکین می دهد. بنابراین ، در موارد تب عمل می کند. ضد التهاب است بنابراین در موارد نقرس و روماتیسم بسیار مناسب است. گرفتگی و درد را برطرف می کند. این به ویژه در موارد شرایط تنفسی نشان داده می شود: آفونیا ، التهاب لوزه ، دیفتری ، برونشیت ، آسم و غیره. همچنین با مشکلات چشمی بسیار مفید است.

خواص جادویی فیروزه
فیروزه بیش از هر چیز یک سنگ محافظ محسوب می شود. این به ویژه برای مسافرانی که از مناطق بی ثبات سیاسی بازدید می کنند مناسب است. در جادوی عشق نیز استفاده می شود. اگر فیروزه ای به آن عزیز داده شود ، هماهنگی در زن و شوهر تحریک می شود و تلفیقی بین روح هر دو ایجاد می شود. طبق سنت ، اگر عشق بین این دو از بین برود ، رنگ سنگ نیز از بین می رود.

چند نوع فیروزه خاکه وجود دارد:
خاکه فیروزه طبیعی: این فیروزه ای است که مستقیماً از معدن استخراج می شود و بدون هیچ نوع تصفیه ای تراش می خورد. رنگ ممکن است با گذشت زمان بهبود یابد. سنگ هرچه سایه آبی بیشتری داشته باشد ، توسط متخصصان ارزش بیشتری دارد.

خاکه فیروزه تثبیت شده: این یک فیروزه طبیعی است که به مرور زمان رنگ آن تغییر نکرده است. این سنگ معمولاً به قطعات بزرگ بریده می شود و به صورت نگین های كوچك در نمی آید.

خاکه فیروزه درمان شده: با نام فیروزه نرم یا فیروزه گچی نیز شناخته می شود. آن فیروزه ای است که با رزین اپوکسی شفاف یا موم برای تشدید رنگ و صیقل دادن سطح آن تصفیه شده است. نسبت به دو مورد قبلی قیمت کمتری دارد.

پخش مستقیم سنگ فیروزه درجه یک

پخش مستقیم سنگ فیروزه درجه یک مجموعه تولید ما اقدام به پخش مستقیم سنگ فیروزه درجه یک بدون واسطه و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه نموده است. در کنار این محصولات ما از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار اند که آن ها را برای انواع کاربرد ها به بهترین ماده اولیه و تزئینی تبدیل می نماید. شما عزیزان و افراد علاقه مند به استفاده از این ماده می توانید جهت کسب اطلاع بیشتر پیرامون این محصول، استعلام قیمت فیروزه خاکه، ثبت سفارش و خرید خاکه فیروزه با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما